wtorek, 26 listopada 2013

Hardcore IPA - BrewDog

Dziś na bogato... Piwa z browaru BrewDog jeszcze nie miałem okazji pić, głównie ze względu na cenę i dostępność. Trzeba było to zmienić. Zacząłem dość mocno a raczej hardcorowo: Hardcore IPA.
Imperial IPA zwane również DIPA - Double India Pale Ale to mocno chmielona i mocno alkoholowa odmiana IPA. Alkohol min. 7,5%, IBU nawet ponad 100!!! Musiałem tego spróbować.
Zapach: głównie słodycz, jak dla mnie w postaci miodu, nie czuć chmielu... może troszkę. Piana dość obfita drobno i średniopęcherzykowa. Smak: na pierwszym planie słodycz, następnie chmiel a potem duża moc goryczki. Goryczka nie jest zalegająca, wyczuwalna moc alkoholu ale dopiero poprzez łagodne rozgrzewanie w przełyku. Ładnie zbalansowana słodycz z chmielem i goryczką. Barwa bursztynowa przejrzysta.
Oczekiwania miałem bardzo duże po tym piwie... i w sumie się nie zawiodłem. Bardzo dobre...







Kraj: Szkocja
Browar: BrewDog
Piwo: Hardcore IPA
Styl: Imperial India Pale Ale
Ekstrakt/Alkohol/IBU: - / 9,2% / 150
Data zakupu: 25.11.2013r
Data degustacji: 26.11.2013r.
Cena: 14,80zł / 330ml

Ocena:
9,5 / 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz